Имя пользователя:
Пароль:  
Помощь | Регистрация | Забыли пароль?  

Название темы: Проблема с печатью.
Показать сообщение отдельно


Moderator


Сообщения: 53496
Благодарности: 15516

Профиль | Отправить PM | Цитировать


Цитата Budeniy:
подключал принтер к другому компу - ничего не помогает.
На ум только приходит, что принтер глючит
Наверное, раз подключение к другому компьютеру не помогло.
Попробуйте сделать cold reset (сбросить настройки на factory defaults).

Цитата:
To perform a cold reset, complete the following steps:
CAUTION: If the printer is also configured for a network (Jetdirect) connection be sure to print out the information pages and note the network address settings prior to performing a cold reset. A cold reset will reset all printer settings, including the network configuration back to factory defaults (along with any other custom settings) so they will need to be put back in after performing this procedure.
  1. Turn off the printer.
  2. Disconnect the printer communication cable to the PC (USB connection).
  3. Press and hold the GO button on the control panel of the printer.
  4. Turn the printer on, and continue to hold the GO button for at least 5 seconds, but not longer than 15 seconds. During this process, the Attention LED on the control panel of the printer turns on.
  5. Release the GO button.
The printer's LEDs begin cycling. Once the cold reset is complete the printer will return to a READY state.

Отправлено: 18:19, 18-04-2012 | #2

Название темы: Проблема с печатью.